Sevdiğinle Evlenmek İçin Etkili Dua

cuma sala vakti yeni ve beyaz bir mendil üzerine 489 kez Ya Fettah 41 kez fatiha okunur sonra allahümme iftah bismikel fettah ukdete[kime okuyorsan filanın kızı filane denilecek] velestaha ba’len saliha bi hakkı kelamikel kadim ve resulukel kerim ve bi elfi la havle vela kuvvete illa billahil aliyyil azim ve sallallahu ala seyyidina Muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellem okunur bu mendil göğüs üzerinde cilde temas etmek üzere yalnız okuma zamanlarında çıkacak hep orda kalacak 22. gün sandığa veya dolabına koyarak muhafaza edilecek kısa zamanda hayırlı bir talibi çıkar.

Medyum Olcaya Hemen Sormak İçin

Adınız (zorunlu)

Dua Başlığı(Bulunduğu Sayfadakini Yazın)

Epostanız (zorunlu)

İletiniz

Bir önceki yazımız olan Baklaya Okunan Aşk Duası Denenmiş başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

Popularity: 30%

Gelen Aramalar

  • evlilik duası çok etkiliymiş
  • sevdiğinle evlenmek için en etkili dua
  • sevdiğinle evlenme duası
  • evlenmek icin etkili dua
  • sevdiğinle evlenmek için okunacak dua
  • sevdigin erkekle evlenme duası
  • sevdiğinle evlenmek için etkili dua
  • 489 ya fettah 41 fatiha
  • sevdiğim erkekle evlenmek için dua
  • en etkili aşk duası
You can leave a response, or trackback from your own site.

8 Responses to “Sevdiğinle Evlenmek İçin Etkili Dua”

  1. PELİN KIVIRCIK diyor ki:

    mrblar. birşeyi anlayamadım. başlık farklı içerikde yapılması gereken farklı bişe. sevdiğinle evlenmek için diyo fakat içerikde hayırlı bir talibin çıkacağı söyleniyor. yapılan uygulamada sevdiğinin mi talip olacağı anlamında yoksa talib açılması için uygulanabilen birşeymi?

    • ertaç diyor ki:

      selam aleyküm kardeşler.. siz öyle yapacağınıza ALLAH’a laikiyle kulluk edip namaz kılsanız ve ahirete hazırlansanız bu sizin için daha hayırlıdır.. eğer evlenmek istiyorsanız namazlardan sonra rabbine el açıp dua etseniz daha hayırlı olmazmı? illaki sevdiğinmi olacak belki ondan sana hayır dokunmaz bunu siz bilemezsiniz.. her zaman illaki bu olsun şu olsun demeyin deyinki rabbim sen hayırlı olanı nasip et inşallah.. eğer bilirseniz bu sizin için daha hayırlıdır.. selametle kal kardeşlerim

  2. sinan diyor ki:

    bu muska yanılmıyorsam bana dua lazım dolabı molabı gerektirmeyen

  3. sinan diyor ki:

    pelin benimle evlenir misin sinan_-_ozkan@hotmail benim msn adresim görüşelim istersen

  4. meltaaa diyor ki:

    aynen bende onu anlamadım..???

  5. ertaç diyor ki:

    selam aleyküm kardeşler.. siz öyle yapacağınıza ALLAH’a laikiyle kulluk edip namaz kılsanız ve ahirete hazırlansanız bu sizin için daha hayırlıdır.. eğer evlenmek istiyorsanız namazlardan sonra rabbine el açıp dua etseniz daha hayırlı olmazmı? illaki sevdiğinmi olacak belki ondan sana hayır dokunmaz bunu siz bilemezsiniz.. her zaman illaki bu olsun şu olsun demeyin deyinki rabbim sen hayırlı olanı nasip et inşallah.. eğer bilirseniz bu sizin için daha hayırlıdır.. selametle kal kardeşlerim

  6. pelin diyor ki:

    valla bende anlamadım

  7. hülya diyor ki:

    aynen bende onu anlamadım ya

Leave a Reply

telefon dinleme programısevgilimi geri istiyorum
medyum2